A wystarczy zaznaczyć wszystkie arkusze przy użyciu CTRL i dalej standardowo zapisz jako PDF i można wygenerować do pdf wiele arkuszy
Zobacz kurs wideo Mistrz Excela
https://www.udemy.com/mistrz-excela/?couponCode=20YT19
Darmowy Kurs Excel 2010 podstawy http://exceliadam.pl/darmowy-kurs
Excel Zapisywanie arkuszy Excela jako pdf - porada #66 http://ExceliAdam.pl/
W Wordzie 2010 zapisywanie dokumentów w formacie pdf jest bardzo łatwe. Wybierasz opcję Zapisz jako i tam dodatkowo format zapisu jako pdf i już zrobione. Stworzył Ci się plik pdf.
W Excelu 2010 jest trudniej. Bo przede wszystkim zapisując do pdf nie zapisuj .
Czas:
3m 23s w sekundach.
Widziało już:
64062 osób.
Ocena:
79 ocena.
Komentarze wasze do:
Excel - Zapisywanie arkuszy Excela jako pdf - porada #66
dziękuje bardzo mimo że tyle lat ale dopiero teraz potrzebuje używać w pracy takiego programu co za tym idzie, wiele mi pomogło to co teraz obejrzałem na filmie. Posiadam wersje 2007 i ten dodatek działa. Pozdrawiam i życze powodzenia. TheMimika5 jesteś genialna, dzięki za pomoc, właśnie tego szukałam w tym filmiku... Widzisz czasami człowiek na najprostsze rozwiązania nie daje rady wpaść. Dzięki za cenną uwagę. - LLLLLLLLLLA wystarczy zaznaczyć wszystkie arkusze przy użyciu CTRL i dalej standardowo zapisz jako PDF i można wygenerować do pdf wiele arkuszy