Marka Farmasi jest coraz bardziej znana w naszym kraju. Zwłaszcza w ciągu ostatnich lat jej rozwój nad Wisłą znacznie przyspieszył. Założycielem firmy był dr Cevdet Tuna, absolwent prestiżowej uczelni Goethe Medical School.
Po ukończeniu studiów w Niemczech powrócił do Turcji, ponieważ postanowił wykorzystać w praktyce zdobytą przez niego wiedzę w swojej ojczyźnie. Zdobył uznanie jako lekarz wojskowy. Jego specjalnością stało się opracowywanie oryginalnych receptur leków. Stworzył ich ogromną ilość, ponad 2 000. Na początku założona przez niego firma produkowała głównie leki, w tym również środki uśmierzające ból. Z czasem jednak specjalnością Farmasi stały się kosmetyki i preparaty służące do czyszczenia różnych powierzchni, takich jak podłogi.
Obecnie w jej niezwykle szerokiej ofercie znajduje się ponad 2 000 produktów. Dla osób kierujących tą turecką firmą niezwykle ważna jest ekologia. Dlatego produkowane przez nią kosmetyki nie zawierają substancji, które mogłyby stwarzać zagrożenie dla środowiska naturalnego. W składzie produktów marki Farmasi nie znajdziecie takich substancji, jak paraben. Nie ma w nich również metali ciężkich. Skład kosmetyków był konsultowany ze specjalistami z dziedziny dermatologii. Zwolennicy ekologicznych rozwiązań na pewno ucieszą się z tego, że produkty tej tureckiej firmy są pozbawione GMO. Wykorzystywane w trakcie wytwarzania kosmetyków składniki roślinne nie pochodzą od tych gatunków roślin, które podlegają ochronie.
Farmasi nie testuje żadnego ze sprzedawanych przez tę firmę produktów na zwierzętach. Jeżeli chodzi o dezodoranty, to warto odnotować brak aluminium w ich składzie. Już od 2010 roku Farmasi prowadzi dystrybucję swoich produktów w systemie znanym pod nazwą Multi Level Marketing – zobacz tu Farmasi produkty. Również Polacy mogą stać się częścią tej globalnej sieci, która działa już w 15 krajach leżących na różnych kontynentach. Turecki producent kosmetyków i preparatów służących do czyszczenia różnego rodzaju powierzchni z optymizmem patrzy w przyszłość. Oferta będzie stale się poszerzać o całkiem nowe produkty.